עברית French Russian English
אמריליוס עיצוב אירועים  
       

עיצוב בר מצווה

עיצוב בר מצווה - אירוע של פעם בחיים

עיצוב בר מצווה הוא תהליך חווייתי הן להורים והן לחתן הבר מצווה. ההתרגשות בשיאה כבר מהמפגש הראשוני עם המעצבים והנער מלא ברעיונות ורצונות משלו לעיצוב שיהפוך את האירוע שלו למסיבת השנה.

עיצוב בר מצווה

עיצוב בר מצווה - אירוע מכובד באוירה צעירה

בין אם המקום בו הוחלט לחגוג את בר המצווה הוא גן אירועים, אולם, מועדון ריקודים, חצר הבית או כל מקום אחר (חוף הים, פארק וכו...)
הבסיס לאירוע מושלם הינו בעיצוב בר המצווה. עיצוב בר מצווה הינו עיצוב עבור קהל יעד שונה מהרגיל בשל העובדה כי אחוז ניכר מהמוזמנים הינם נערים. מצד אחד יש את רצונם של ההורים לאירוע מכובד עבור המשפחה והחברים ומצד שני יש לדאוג שבני הנוער לא ישתעממו ושאופי האירוע יוגדר גם מאופיו של הנער ויתאים לו.

עיצוב בר מצווה עם אמריליוס

עיצוב בר מצווה עם אמריליוס בא לידי ביטוי הן ביחס האישי הניתן לחתן הבר מצווה, ההקשבה למהוויו, פירוט אפשרויות שונות של עיצובים (פינות זולה לנוער, מזרקות שוקולד, זיקוקי דינור, עיצוב באוירה של סרטי פנטזיה, עיצוב בהשראה של גיבורי על וכו.) והן בשיתוף ההורים ומציאת העיצוב המשלב באופן מושלם בין הרצונות של כולם. הצוות המיומן של אמריליוס מביא עימו נסיון רב שנים בעיצוב אירועים לבני מצווה. הצוות היצירתי לוקח פעם אחר פעם את עיצוב בר המצווה למחוזות ולגבהים המבטיחים שהאירוע המדהים ישמר בזיכרון של כולם כחוויה של פעם בחיים.


מבצעים לבר מצווה

גלריית אירועים מעוצבים